Obohatenie používateľa & Odovzdanie posolstva
Prihovorte sa svojej cieľovej skupine tak, aby ju vaše marketingové posolstvo nielenže nerušilo, ale aby si o ňom so záujmom pozrela ešte viac. Naše špecializované oddelenie natívnej reklamy pre vás pripraví kampaň na mieru. Pozrite si všetky ukážky spoluprác a natívnych reklamných formátov na samostatnom webe: www.nativne.sk
Môže byť v podobe rozhovoru, informačného/lifestylového článku, listicle článku, opinionu alebo recenzie či testovania produktu redakciou i čitateľmi.
Populárny interaktívny formát natívneho článku, ktorý zábavnou formou odkomunikuje vaše posolstvo či značku.
Zistite názor vašich zákazníkov na tému v súvise s vašou aktuálnou komunikáciou či promovaným produktom.
Máte službu alebo produkt, ktorý si zaslúži video prezentáciu? Prídeme k vám natočiť lifestylovú video reportáž so všetkým, čo by používatelia mali o vás vedieť.
Zobraziť ukážkuNová séria na mieru pripravených videí z našej dielne, ktoré tematicky kopírujú populárne/aktuálne dianie a zároveň sú priame napasované na vašu komunikáciu či produkt.
Využite silu našich pravidelných video formátov, na ktoré je publikum zvyknuté. Váš produkt alebo služba bude prezentovaná vizuálne, verbálne v pozitívnej asociácii a tiež v podobe logo brandingu.
Príďte sa porozprávať do niektorej z našich pravidelných podcastových relácií, ktorej obsah a cielenie súvisí s vašou značkou či produktom. Aktuálne produkované relácie nájdete TU.
Nielen pre B2B účely je vhodná komerčná podcastová séria Na tému, v ktorej sa redaktor povypytuje vášho reprezentanta na aktuálne témy odvíjajúce sa iba od vašich potrieb.
Vymyslíme text, nahráme hlas a vyprodukujeme hotový spot do podcastov, ktorý môžete výhodne umiestniť v niektorom z našich podcastových balíkov.
Nakreslíme a uverejníme na našich facebookových a Instagramových profiloch súťaž v podobe postu a story, ktoré budú pekne komunikovať váš produkt. Vďaka chuti víťaziť sa súťaž bude šíriť virálne.
Lajkovanie, zdieľanie, komentovanie...to všetko je kľúč k výbornému organickému reachu. V súvise s vašim produktom nakreslíme, obrandujeme a uverejníme obrázkové posty, ktoré si interakciu vypýtajú sami.
Séria Instagramových storiek s peknou grafikou, ľahkým brandingom a zaujímavými otázkami nabáda používateľov k potiahnutiu hore. Kam sa dostanú? To už je len na vás.
Či už je váš produkt alebo služba určená ženám, mužom, mladým či starším ľuďom, mamičkám, športovcom, auto-moto nadšencom alebo inej cieľovej skupine, reklama vo forme článku sa vždy dostane k tým správnym očiam.Ukážky
Stránky nepopísaného virtuálneho priestoru na našich magazínoch čakajú na vaše reklamné posolstvo. Využite pekný priestor na komunikáciu vášho produktu či služby do detailu.
Je PR článok s garanciou čítanosti. Pomôžeme vám totiž s prispôsobením článku - upravíme headline a perex, navyše prispôsobíme tón článku potrebám magazínu, na ktorom bude článok publikovaný.
Lehota na dodanie podkladov najneskôr 2 pracovné dni pred plánovaným uverejnením. V prípade nedodania reklamných podkladov v stanovenom čase, súhlasíte s alikvotným skrátením plnenia (publikácie, dohodnutého proma a počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.
Po schválení článku klientom, je možná len jedna spätná úprava. Nie je možné meniť font písma a v článku je povolené boldovanie max. na 5 slovách. Headline a perex článku nie je preklikový. V jednom článku je možný maximálny počet 3 preklikov.
Dodaný článok musí obsahovať aspoň jeden obrázok poslaný samostatne alebo na linku k stiahnutiu, nie ako súčasť textového dokumentu. Max. počet fotiek 5. Fotky musia byť označené podľa poradia, v akom ich chce mať klient uverejnené a k fotkám je klient povinný uviesť aj zdroj fotografie a popis. Max. dĺžka popisu je 75 znakov.
Formát obrázkov:.jpg, .png
Min. šírka obrázka: 600px
Max. dátová veľkosť obrázka: 500kB
Veľkosť titulnej foto:
Aktuality.sk, Sport.sk, Zive.sk: 16:9 (min 800x450px)
Najmama.sk, Dobruchut.sk a Recepty.sk: 2:1 (min. 1000x500px)
Diva.sk: 3:2 (min. 1200x800px)
Obkec.sk: 3:2 (min.1920x1080px)
Dĺžka článku: maximálne 5 normostrán (9.000 znakov vrátane medzier)
Počet znakov:v nadpise ideálne 45 , ma.x 68 znakov vrátane medzier v perexe ideálne 112 , max. 336 znakov vrátane medzier
Meracie kódy: Vlastné meranie impresií a preklikov: Áno
Vlastné meracie kódy na preklikoch musia byť vyznačené priamo v textovom dokumente a obsahovať kompletný merací kód.
Meranie dočítanosti článku: Nie
Max. počet videí / článok:
5x
Formát:
mp4
alebo YouTube embed kód
Prihovorte sa svojej cieľovej skupine tak, aby ju vaše marketingové posolstvo nielenže nerušilo, ale aby si o ňom so záujmom pozrela ešte viac.
Naše špecializované oddelenie natívnej reklamy pre vás pripraví kampaň na mieru.
Pozrite si všetky ukážky spoluprác a natívnych reklamných formátov na samostatnom webe:
všetky ceny sú bez DPH