Natívna reklama

Obohatenie používateľa & Odovzdanie posolstva

Prihovorte sa svojej cieľovej skupine tak, aby ju vaše marketingové posolstvo nielenže nerušilo, ale aby si o ňom so záujmom pozrela ešte viac. Naše špecializované oddelenie natívnej reklamy pre vás pripraví kampaň na mieru. Pozrite si všetky ukážky spoluprác a natívnych reklamných formátov na samostatnom webe: www.nativne.sk

Natívny článok

Môže byť v podobe rozhovoru, informačného/lifestylového článku, listicle článku, opinionu alebo recenzie či testovania produktu redakciou i čitateľmi.

Zobraziť ukážku

Kvíz

Populárny interaktívny formát natívneho článku, ktorý zábavnou formou odkomunikuje vaše posolstvo či značku.  

Zobraziť ukážku

Anketa

Zistite názor vašich zákazníkov na tému v súvise s vašou aktuálnou komunikáciou či promovaným produktom.

Zobraziť ukážku

Video reportáž

Máte službu alebo produkt, ktorý si zaslúži video prezentáciu? Prídeme k vám natočiť lifestylovú video reportáž so všetkým, čo by používatelia mali o vás vedieť.  

Zobraziť ukážku

Video seriál na mieru

Nová séria na mieru pripravených videí z našej dielne, ktoré tematicky kopírujú populárne/aktuálne dianie a zároveň sú priame napasované na vašu komunikáciu či produkt.

Zobraziť ukážku

Product placement (PP)

Využite silu našich pravidelných video formátov, na ktoré je publikum zvyknuté. Váš produkt alebo služba bude prezentovaná vizuálne, verbálne v pozitívnej asociácii a tiež v podobe logo brandingu.

Zobraziť ukážku

Natívny podcast

Príďte sa porozprávať do niektorej z našich pravidelných podcastových relácií, ktorej obsah a cielenie súvisí s vašou značkou či produktom. Aktuálne produkované relácie nájdete TU.

Zobraziť ukážku

Podcast na mieru

Nielen pre B2B účely je vhodná komerčná podcastová séria Na tému, v ktorej sa redaktor povypytuje vášho reprezentanta na aktuálne témy odvíjajúce sa iba od vašich potrieb.

Zobraziť ukážku

Spot do podcastu

Vymyslíme text, nahráme hlas a vyprodukujeme hotový spot do podcastov, ktorý môžete výhodne umiestniť v niektorom z našich podcastových balíkov.

Zobraziť ukážku

Súťaž

Nakreslíme a uverejníme na našich facebookových a Instagramových profiloch súťaž v podobe postu a story, ktoré budú pekne komunikovať váš produkt. Vďaka chuti víťaziť sa súťaž bude šíriť virálne.  

Zobraziť ukážku

Interaktívne posty

Lajkovanie, zdieľanie, komentovanie...to všetko je kľúč k výbornému organickému reachu. V súvise s vašim produktom nakreslíme, obrandujeme a uverejníme obrázkové posty, ktoré si interakciu vypýtajú sami.

Zobraziť ukážku

Story kvíz

Séria Instagramových storiek s peknou grafikou, ľahkým brandingom a zaujímavými otázkami nabáda používateľov k potiahnutiu hore. Kam sa dostanú? To už je len na vás.

Zobraziť ukážku

PR články

Či už je váš produkt alebo služba určená ženám, mužom, mladým či starším ľuďom, mamičkám, športovcom, auto-moto nadšencom alebo inej cieľovej skupine, reklama vo forme článku sa vždy dostane k tým správnym očiam.Ukážky

PR článok

Stránky nepopísaného virtuálneho priestoru na našich magazínoch čakajú na vaše reklamné posolstvo. Využite pekný priestor na komunikáciu vášho produktu či služby do detailu.

Zobraziť ukážku

Prémiový článok

Je PR článok s garanciou čítanosti. Pomôžeme vám totiž s prispôsobením článku - upravíme headline a perex, navyše prispôsobíme tón článku potrebám magazínu, na ktorom bude článok publikovaný.

Zobraziť ukážku

Technické parametre a všeobecné pravidlá PR reklamy

Usmernenie k podkladom:

Lehota na dodanie podkladov najneskôr 2 pracovné dni pred plánovaným uverejnením. V prípade nedodania reklamných podkladov v stanovenom čase, súhlasíte s alikvotným skrátením plnenia (publikácie, dohodnutého proma a počtu zobrazení reklamy a pod.), pričom sa však zaväzujete uhradiť plnú sumu podľa objednávky.

Informácie k textu:

Po schválení článku klientom, je možná len jedna spätná úprava. Nie je možné meniť font písma a v článku je povolené boldovanie max. na 5 slovách. Headline a perex článku nie je preklikový. V jednom článku je možný maximálny počet 3 preklikov.

Informácie k obrázkom:

Dodaný článok musí obsahovať aspoň jeden obrázok poslaný samostatne alebo na linku k stiahnutiu, nie ako súčasť textového dokumentu. Max. počet fotiek 5. Fotky musia byť označené podľa poradia, v akom ich chce mať klient uverejnené a k fotkám je klient povinný uviesť aj zdroj fotografie a popis. Max. dĺžka popisu je 75 znakov.

Obrázky

Formát obrázkov:.jpg, .png

Min. šírka obrázka: 600px

Max. dátová veľkosť obrázka: 500kB

Veľkosť titulnej foto:
Aktuality.sk, Sport.sk, Zive.sk: 16:9 (min 800x450px)

Najmama.sk, Dobruchut.sk a Recepty.sk: 2:1 (min. 1000x500px)

Diva.sk: 3:2 (min. 1200x800px)

Obkec.sk: 3:2 (min.1920x1080px)

Text

Dĺžka článku: maximálne 5 normostrán (9.000 znakov vrátane medzier)

Počet znakov:v nadpise
ideálne 45 , ma.x 68 znakov vrátane medzier v perexe ideálne 112 , max. 336 znakov vrátane medzier

Meracie kódy:
Vlastné meranie impresií a preklikov: Áno

Vlastné meracie kódy na preklikoch musia byť vyznačené priamo v textovom dokumente a obsahovať kompletný merací kód.

Meranie dočítanosti článku: Nie

Video

Max. počet videí / článok:
5x

Formát:

mp4
alebo YouTube embed kód

Natívne oddelenie pod vlastnou značkou

Prihovorte sa svojej cieľovej skupine tak, aby ju vaše marketingové posolstvo nielenže nerušilo, ale aby si o ňom so záujmom pozrela ešte viac.

Naše špecializované oddelenie natívnej reklamy pre vás pripraví kampaň na mieru.

Pozrite si všetky ukážky spoluprác a natívnych reklamných formátov na samostatnom webe:

Stiahnite si aktuálny cenník našich formátov

Cenník v PDF

všetky ceny sú bez DPH